Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.

תוכן וקישורים: הבסיס של הבסיס של קידום אתרים

שתף את המאמר ברשתות:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

תוכן וקישורים: הבסיס של הבסיס של קידום אתרים

 

קידום אתרים מתבסס על הרעיון שגולשים משתמשים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים על מנת למצוא מידע שמהווה מענה לצורך כלשהו. גולשים מחפשים מידע, בידור, שירותים, מוצרים ועוד, ואם כבר סיימתם תהליך בניית אתרים והאתר שלכם עלה לאוויר אבל לא מופיע במיקום ריאלי בתוצאות החיפוש ואף אחד לא יודע על קיומו, הרי שהוא כאילו לא קיים ברשת כלל.

בעלי אתרים רבים תוהים כיצד עושים קידום אורגני על מנת לשפר את דירוג האתר שלהם בתוצאות החיפוש בגוגל. לשם כך מוטב לשכור מקדם אתרים מקצועי שיוכל לבצע שורה של פעולות אופטימיזציה הן באתר והן מחוצה לו: ייעול נתוני המטא כגון תגיות וכותרות עמודים, התאמת מיטבית של האתר לתקני נגישות אתרים ועוד.

מדובר ברשימה ארוכה של פעולות, שאורכה נגזר בשל העובדה שלמעלה מ-200 פרמטרים שונים משפיעים על האלגוריתם של גוגל, אולם נהוג לומר שהשניים העיקריים הם התוכן והקישורים.

תוכן האתר

התוכן של האתר שלכם חשוב בראש ובראשונה לגולשים שמגיעים אליכם לאתר. הם אלה שחיפשו אותו בגוגל, הם אלה שלחצו על הקישור והם אלה שיכולים להפוך בסופו של דבר ללקוחות שלכם. בעלי אתרים רבים מדי נוטים להתעלם מן העובדה הזו ולהעלות לאתר שלכם תכנים רבים מדי שמיועדים “עבור מנועי החיפוש” – באופן לא טבעי, עם דחיסות יתר של מילות מפתח וכו’ – אבל מנועי החיפוש של ימינו כבר מספיק חכמים כדי להבין את זה. הם עצמם, ובראשם גוגל, מעניקים עדיפות לאתרים שבהם יש תוכן איכותי ובעל ערך אמיתי למשתמש האנושי.

קישורים

כשאתם מחפשים אינסטלטור ומבקשים המלצות מחברים ובני משפחה, סביר להניח שככל שיותר מהם ימליצו על אינסטלטור ספציפי אחד – תניחו שהוא כנראה אמין וטוב. כך עובד גם האלגוריתם של גוגל: ככל שיותר אתרים חיצוניים מקשרים לאתר ספציפי אחד, כך האלגוריתם מניח שמדובר באתר אמין וטוב. זו הסיבה בעטיה חשוב מאוד לבנות פרופיל קישורים איכותי, כלומר לוודא שאתרים איכותיים יקשרו אל האתר המקודם. קישור שמוביל לאתר מסוים ממקור ותיק ובעל סמכות משלו ייתפס בעיני גוגל כאיכותי יותר מאשר קישור מאתר מפוקפק ואפלולי או לחלופין מבלוג שזה עתה נפתח ועדיין אין בו תוכן משלו.

אתם יכולים גם לבד!

כאמור מומלץ להיעזר באיש מקצוע, אבל גם אתם, ככל שתקפידו ליצור תוכן איכותי ולבנות פרופיל קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלכם (באמצעות פנייה אליהם, כתיבת טורי אורח, כתיבה בפורומים, בלוגים וכיו”ב), תוכלו לסייע לאתר שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.

מאמרים נוספים:

כללי

תוכן וקישורים: הבסיס של הבסיס של קידום אתרים

תוכן וקישורים: הבסיס של הבסיס של קידום אתרים   קידום אתרים מתבסס על הרעיון שגולשים משתמשים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים על מנת למצוא מידע שמהווה מענה לצורך כלשהו. גולשים מחפשים מידע, בידור, שירותים, מוצרים ועוד, ואם כבר סיימתם תהליך בניית אתרים והאתר שלכם עלה לאוויר אבל לא מופיע במיקום ריאלי

כללי

וורדפרס – המדריך המקוצר למשתמש המתחיל

הרעיון של יצירת אתר משלנו, יכול להיות מרתיע. זו יכולה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית עבור אדם שהוא לא מפתח או עם רקע בעיצוב אתרים. ובכן, יש לי חדשות טובות בשבילכם – קיימת תוכנה שהיא כל כך קלה לשימוש שגם אם אין לכם רקע בכלל בתחום, תוכלו ליצור בה בקלות